WeCreativez WhatsApp Support
نیاز به مشاوره دندانپزشکی داریم پیام بدهید
سلام چطور میتوانم کمکتون کنم؟

ویژگی ­های بهترین کلینیک دندانپزشکی اطفال در اصفهان

اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳ توسط نویسنده محتوا سایت0
1212f.jpg

ویژگی ­های بهترین کلینیک دندانپزشکی اطفال در اصفهان

اهمیت یک دندانپزشک خوب

شناخت و انتخاب بهترین دندانپزشکی کودکان در اصفهان، به دلیل ترس کودکان از دندانپزشک اهمیت بالایی دارد. کودکان در بیشتر اوقات به دلیل ترس از دندانپزشک یا درد ناشی از آن حاضر به رفتن به دندانپزشکی نیستند. اینجاست که اهمیت یک دندانپزشک خوب مشخص می­شود.

بهترین دندانپزشک کودکان، دندانپزشکی ا­ست که صبر و حوصله کافی داشته و بتواند به خوبی با اطفال و کودکان ارتباط برقرار کند. یک دندانپزشک اطفال خوب می ­داند چطور اطفال را آرام کرده و یا از چه تکنیک ­هایی برای نترسیدن او استفاده کند.

یک دندانپزشک کودک خوب با طفل شما صادق بوده و همچنین با صحبت ­ها و لحن‌های آرام­ کننده، او را آرام نگه ­می­ دارد. همچنین دندانپزشک اطفال می­ داند که باید وسایل سرگرم ­کننده و طراحی اتاق کارتونی داشته باشد تا بتواند اطفال را آرام نگه ­داشته و از ترسیدن کودک دلبندتان جلوگیری کند.

برخی دندانپزشکان به کودکان نحوه مراقبت و رسیدگی به دندان را آموزش داده و روش مسواک ­زدن را به کودک می­ آموزند. همچنین یک دندانپزشک خوب، تجهیزات مخصوصی دارد که ویژه دندانپزشکی برای کودکان بوده و از احساس درد در آنها جلوگیری می ­کند.

ویژگی ­های بهترین کلینیک دندانپزشکی اطفال در اصفهان | بهترین دندانپزشک کودک اصفهان

دکتر فرنوش پیکانپور ، بهترین دندانپزشک کودک اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

فرزند شما باید با خاطر ه­ای خوش از دندانپزشکی بیرون برود و در صورت بروز دیگر مشکلات برای دندان ­ها بدون مخالفت و اذیت به دندانپزشک خود مراجعه کند. کودکان هرگز با دندانپزشک خود همکاری نمی ­کنند و این یکی از ویژگی­ های بهترین دندانپزشک در اصفهان این است که بتواند کودک را راضی نگه ­دارد.

سرعت عمل، تجربه و مهارت از مهمترین ویژگی­ های یک دندانپزشک اطفال خوب به شمار می ­روند. اگر دندانپزشک سرعت عمل بالایی داشته باشد و سریعا کار خود را تمام کند، کودک کمتر اذیت می­ شود؛ همچنین مهارت برخی دندانپزشکان آن قدر بالاست که کودک را حتی با داشت درد خندانده و سرگرم می­ کنند.

بیشتر بچه­ ها حتی وقتی برای مراجعه به دندانپزشکی راضی می­ شوند، پس از دیدن فضای اتاق و مطب شروع به گریه کرده و پشیمان می شوند. دندانپزشکی که در زمینه کودکان فعالیت دارد می­ داند که چطور محیط را با رنگ­ های شاد و تصاویر کارتونی جذاب کند تا حواس کودک پرت شود.

برخی دندانپزشکان کودک، بسیار خلاقانه­ تر عمل کرده و از جوایز و کارتون نیز برای کودکان استفاده می­ کنند. همچنین بیشتر این دندانپزشکان، روش­ های بدون درد و سریع بی حسی را به کار می ­برند.

به طور کلی از ویژگی ­های اخلاقی بهترین دندانپزشک کودک در اصفهان می­ توان موارد زیر را نام برد:

  • شوخ طبعی
  • روحیه مثبت و مهربان
  • صبوری
  • رعایت حال کودکان با شرایط خاص و استثنایی
  • خلاقیت
  • سرعت عمل خوب
  • تزئین مناسب اتاق
  • پرسیدن سوال و جواب و ایجاد مکالمه
  • پرت­ کردن حواس کودک

 


مطالعه بیشتر:

خدمات ارائه شده توسط دندانپزشک کودکان

دندانپزشکی کودکان و اطفال


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *






تماس با دکتر فرنوش پیکانپور

جراح دندانپزشک

کلینیک دندانپزشکی لقمان : اصفهان، سه راه ملک شهر، جنب کلانتری 19


تماس همراه

۰۹۱۲۰۵۶۶۷۰۳



روزهای حضور

هماهنگی قبلی با شماره تماس



دکتر فرنوش پیکانپور دندانپزشک اصفهان
دنبال کنید

شبکه های اجتماعی ما را

اینستاگرام ، واتساپ و مکان یابی با گوگل مپ



کلیه حقوق این سایت برای خانم دکتر فرنوش پیکانپور محفوظ می باشد.

لوگو دندانپزشکی